Vanliga frågor och svar
Här hittar du de vanligaste frågorna. Hittade du inte svaret på din fråga? Kontakta oss då på: support@homensa.se.
Beställning och leverans
Den genomsnittliga leveranstiden är 7-15 dagar. Våra produkter skickas till dig direkt från leverantören. Denna unika affärsmodell gör det möjligt för oss att göra stora besparingar på lagrings- och transportkostnader och vi kan erbjuda produkterna till ett lägre pris än våra konkurrenter.
Vi täcker fraktkostnaderna för beställningen på vår egen faktura.
*Ibland ger vi bort ett antal artiklar gratis i marknadsföringssyfte. För att täcka kostnaderna något debiterar vi 79 SEK för fraktkostnader.
I 99 % av fallen levereras beställningarna inom den förväntade
förväntade leveranstiden. Tyvärr kan det ibland hända att en beställning
försenas i leveransprocessen. Du kan kontrollera statusen för din beställning
Du kan kontrollera statusen för din beställning via följande länk:
Har du inte fått din beställning 3 dagar efter det förväntade leveransdatumet? Då ber vi dig vänligen kontakta oss.
Eftersom vi arbetar med olika leverantörer är det möjligt att produkter skickas separat. Om produkter saknas kommer du vanligtvis att få dem efter 2-3 dagar.
Vi ber om ursäkt för besväret.
Byten och returer
Om du inte är nöjd med din beställning kan du byta eller returnera den inom 14 dagar efter mottagandet.
Retur inom 14 dagar efter mottagandet. Produkterna måste vara i sitt ursprungliga skick och märkta. Produkten Produkten får inte visa några tecken på användning.
En retur ska alltid vara märkt med en track & trace-kod. Den Avsändaren är alltid ansvarig för försändelsen.
Så snart vi har mottagit dina returnerade varor kommer vi att se till att köpesumman krediteras ditt konto inom 14 dagar.
Track & Trace
På den här sidan kan du Ange din e-postadress och ditt ordernummer för att spåra ditt paket.
Track & Trace-information är tillgänglig från det ögonblick då ditt paket anländer till fraktbolaget. Observera att förseningar kan uppstå däremellan.